13 de julio de 2015

Dilluns amb Música: Animes d'infancia

Hola les meves pàgines!

(Si no entendéis el catalán, no hace falta que miréis el post porqué, al tener el idioma predeterminado en castellano, la traducción no va bien con este post.) 

Doncs sí, avui faré un post en català. Estava pensant en quin tipus de Playlist volia fer avui i m'ha sortit openings d'infancia. Què pasa? Que com que sóc catalana les meves series d'infancia, evidentment i en la seva majoria. són en català. Aleshores esclar, volia posar-ho en l'idioma que m'agraden, que els hi tinc tant d'apreci: El meu. Doncs aquí va i espero que us agradi i, els que no les coneixieu en català, doncs m'agradaria saber la vostra opinió.



Sakura Card Captor

M'encanta i m'agradaria haverla acabat, però moltes vegades no arribava als nous i n'havia de mirar de repetits. 

One Piece

Segurament té openings més bons però jo recordo l'inici i va haveri un punt que vaig dir "PROU, NO TÉ FI!"

Inuyasha

Vaig estar dos anys que cada dia arribava a casa i a les set m'asseia al sofà corrents per veureu, estimo a la Kagome i l'Inuyasha, i jo tinc un caràcter semblant als seus: Temperementals.

Detectiu Conan

Aquest opening no me'l sabia però el principi sempre deia (jo i tothom): Em dic Shinichi Kudo, ....

Ojamajo DoReMi

És una serie que mai pasa de moda i sempre tindrà un lloc als nostres cors.

Shin Chan

Amor, amor, amor i molt de riure! Me la sabia de memòria i encara ara recordo algun fragment.

Doreamon

Un anime que ha conservat el seu opening per molts anys i m'encanta, no com ara el disseny i el format que té. No m'agrada l'estil de l'actual però el d'abans...RECORDS.



Què en penseu? Segur que en falten perquè n'hi havien moltissims! Jo no en veia tants com hagués volgut però espero haver-vos tret un somriure.

PD: SI LAS FIRMAS DE LOS POSTS NO OS SALEN ES POR EL NUEVO DISEÑO, HEMOS VACIADO LAS IMAGENES DE LOS DISEÑOS ANTIGUOS DE LA CARPETA DE FOTOS DEL BLOG.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...